LPIAA

Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija

LatvianRussian (CIS)
PIAA statistika par saņemtajām sūdzībām PDF Drukāt E-pasts
Autors Andrejs Vanags   
Trešdiena, 31 janvāris 2018 13:45
Statistika attēls

Gada sākums tradicionāli ir laiks, kad tiek veikti apkopojumi par iepriekšējā gadā paveikto - tiek sagatavoti statistikas pārskati, tiek analizēti darbības rezultāti, tiek izdarti secinājumi. Patērētāju aizsardzības jomā ar īpašu interesi parasti sagaidam darbības pārskatus no Patērētāju tiesību aizsardzības centra, bet pēdējos gados - arī no dažādiem patērētāju strīdu ārpustiesas risinātājiem (termiņš - 1.marts).

Savukārt, šajā rakstā vēlējāmies īsumā apskatīt Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācijā (PIAA) saņemto sūdzību un jautājumu statistiku par 2017.gadu.

PIAA 2017.gadā kopumā saņēma 919 sūdzības un jautājumus.

Visvairāk sūdzību un jautājumu PIAA saņēma par patēriņa precēm (550 jeb 59,85%) un vispārējiem pakalpojumiem (195 jeb 21,22%).

Sūdzību sadalījums kopējais

Patēriņa preču kategorijā sūdzības un jautājumi saņemti galvenokārt par preču kvalitāti (neatbilstību līguma noteikumiem), preces piegādes problēmām (piegādes termiņa neievērošana, nepasūtītās preces piegāde), atteikuma tiesību izmanošanu.

Sūdzību un jautājumu par patēriņa precēm sadalījums ir parādīts nākamajā grafikā.

Sūdzību sadalījums kopējais

Sūdzību un jautājumu par preču neatbilstību līguma noteikumiem sadalījums ir parādīts nākamajā grafikā.

Sūdzību sadalījums neatbilstība

Kategorijā "Vispārējie pakalpojumi" visvairāk sūdzību un jautājumu saņemts par dzīvojamo māju apsaimniekošanu (informācijas nesniegšana, nepamatoti aprēķinātime maksājumi), remonta (neatbilstība līguma noteikumiem), autoservisu pakalpojumiem (neatbilstība līguma noteikumiem). Detalzētāka informācija ir atspoguļota nākamajā grafikā.

Sūdzību sadalījums vispārējie pakalpojumi

Ceram, ka Jums šī informācija bijusi noderīga.

Veiksmīgus pirkumus!

Pēdējās izmaiņas: Pirmdiena, 05 februāris 2018 14:16
 
 
Joomla 1.5 Templates by Joomlashack