LPIAA

Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija

LatvianRussian (CIS)
PTAC iekļauj Smartlynx Airlines "melnajā sarakstā" par kompensācijas neizmaksāšanu pasažieriem (papildināts) PDF Drukāt E-pasts
Autors Andrejs Vanags   
Trešdiena, 08 marts 2017 15:48

Biedrība "Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija" (PIAA) informē, ka Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) izveidotajā "melnajā sarakstā" iekļauta SIA "Smartlynx Airlines" (reģ. Nr. 40003056133) par to, ka aviokompānija nav izmaksājusi četriem pasažieriem kompensāciju 400,00 EUR apmērā katram, neskatoties uz to, ka Patērētāju strīdu risināšanas komisija ir uzlikusi tai par pienākumu kompensācijas izmaksāt.

Atbilstoši Smartlynx Airlines mājaslapā sniegtajai informācijai, aviokompānija sadarbojas ar tādiem tūrisma operatoriem, kā Impro Ceļojumi, Novatours, Alida Tūrs, Tez Tours, Interlux Travel un Prieks Tūre.

Sakarā ar minēto, PIAA aicina patērētājus pirms ceļojuma pasūtīšanas pievērst uzmanību aviosabiedrībai, kura veiks attiecīgu reisu.

"Melnais saraksts" ir izveidots, lai informētu patērētājus par komersantiem, kuri nepilda Patērētāju strīdu risināšanas komisijas lēmumus un, tādējādi, palīdzētu patērētājiem izdarīt izvēli par preces iegādi vai pakalpojuma izmantošanu.

Ar "melno sarakstu" un komisijas lēmumu izrakstiem var iepazīties šeit. Informācija par Patērētāju strīdu risināšanas komsiju ir šeit.

Papildinājums! SIA "Smartlynx Airlines" ir izpildījusi visu patērētāju prasījumus un no "melnā saraksta" ir izņemta.

Pēdējās izmaiņas: Trešdiena, 22 marts 2017 15:39
 
 
Joomla 1.5 Templates by Joomlashack