LPIAA

Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija

LatvianRussian (CIS)
LPIAA dalība "Piena, Maizes un Medus svētkos" Jelgavā! PDF Drukāt E-pasts
Autors Administrator   
Piektdiena, 02 septembris 2016 14:39

img 1173

Ar Patērētāju tiesību aizsardzības centra atbalstu Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija (LPIAA) 2016.gada 27. augustā ar informatīvu stendu piedalījās "XVI Vispārējos Latvijas Piena, Maizes un Medus svētkos" Jelgavā.

Stendu apmeklēja gan ģimenes, gan strādājošie, gan pensijas vecuma patērērētāji, interesējoties par preču atbilstību un kvalitāti; termiņu, kādā jāvēršas par neatbilstošu preci; komunālajiem un mājas pārvaldīšanas pakalpojumiem, elektroenerģijas tarifu jauno kārtību no š.g. 1. augusta, u.c. jautājumiem.

Š.g. 3. septembrī asociācija (LPIAA) plāno organizēt informatīvu stendu pilsētas svētkos Daugavpilī.

Pēdējās izmaiņas: Pirmdiena, 19 septembris 2016 15:26
 
LPIAA piedalās Rēzeknes pilsētas svētkos PDF Drukāt E-pasts
Autors Administrator   
Pirmdiena, 01 augusts 2016 13:57

foto rezekne

Ar Patērētāju tiesību aizsardzības centra atbalstu Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija (LPIAA) 2016.gada 30.jūlijā ar informatīvu stendu piedalījās Rēzeknes pilsētas svētkos.

LPIAA pārstāvji informēja rēzekniešus par patērētāju tiesību aizsardzību, atbildēja uz patērētāju uzdotajiem jautājumiem un mēģināja rast risinājumus. Tika rīkotas viktorīnas balvā saņemot simboliskus suvenīrus.

Turpmāk LPIAA plāno organizēt informatīvus stendus pilsētas svētkos Jelgavā un Daugavpilī.

Pēdējās izmaiņas: Pirmdiena, 01 augusts 2016 14:54
 
Siltumapgādes optimizācija pašvaldībās PDF Drukāt E-pasts
Autors Administrator   
Ceturtdiena, 09 jūnijs 2016 14:57

Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija (LPIAA) aktīvi piedalās Eiropas Savienības ilgtspējīgas enerģētikas nedēļas (EUSEW 2016) aktivitātēs paužot patērētāju interešu aizstāvības jautājumus enerģētikā gan Latvijā, gan Briselē notiekošajos pasākumos.

2016.gada 9.jūnijā Rīgas domes sēžu zālē notika seminārs „Inovatīvi risinājumi siltumapgādes optimizācijai pašvaldībās”, kas atspoguļoja valsts viedās specializācijas jomas - „Viedā enerģētika”, realizāciju dzīvē. Pasākumā tika pieminēta ES siltumapgādes un aukstumapgādes stratēģijas nozīme, kura ir ietverta jaunajā Eiropas Komisijas ilgtspējīgas enerģētikas drošības pasākumu kopumā. Jāatzīst, ka patērētājiem tas nozīmēs priekštata par enerģijas izmantošanu maiņu.

Jāatzīmē, ka LPIAA pārstāvei - Baibai Miltovičai (EESLK locekle) ir uzticēts izstrādāt atzinumu par "ES siltumapgādes un aukstumapgādes stratēģiju" ietverot pilsoniskās sabiedrības aspektus Eiropas Ekonomikas un sociālo lietu komitejā. Stratēģija veido satvaru siltumapgādes un aukstumapgādes integrēšanai ES enerģētikas politikā, galvenokārt akcentējot sekojošas aktivitātes - samazināt enerģijas zudumus no ēkām, palielināt siltumagādes un aukstumapgādes efektivitāti un ilgtspēju.

2016.gada 13 - 17. jūnijā LPIAA pārstāvji piedalīsies EUSEW 2016 pasākumos, jo sevišķi tajos, kuri skar siltumapgādes jautājumus. Papildus informācija par EUSEW 2016 nedēļu atrodama šeit: www.eusew.eu

2016.gada 11. jūlijs ES Enerģijas regulatoru padomes (CEER) un Eiropas Komisijas organizēts pasākums "CEER 2016 Klientu konference" ("Consumer as key energy market players). Papildus informācija: http://www.ceer.eu/portal/page/portal/EER_HOME/EER_WORKSHOP/CEER-ERGEG%20EVENTS/CUSTOMERS/ENERGY_CUSTOMERS_2016/Tab

Pēdējās izmaiņas: Piektdiena, 10 jūnijs 2016 12:33
 
Patērētāju interesēs vajadzīgs regulējums neadresētai reklāmai un telemārketingam PDF Drukāt E-pasts
Autors Administrator   
Pirmdiena, 06 jūnijs 2016 13:18
Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija (LPIAA) ierosina pasargāt patērētājus no pārāk agresīva pakalpojumu piedāvājuma (telemarketings) un mazināt negodīgas komercprakses iespējas.

LPIAA uzskata, ka regulējums nepieciešams ne vien neadresētas reklāmas izplatīšanai, bet arī telemārketingam, tādēļ aicina valdību pievērst šim jautājumam uzmanību. Pēc asociācijas ekspertu domām, piemērots risinājums patērētāju interešu un tiesību ievērošanai ir pašregulācijas mehānisma izveide. Pēc šāda mehānisma ieviešanas būtu iespējams izvērtēt, vai tas ir devis rezultātu, vai tomēr nepieciešams stingrāks regulējums.

Tekla Žabova, Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācijas valdes priekšsēdētāja: Klientu pārvilināšanas metožu daudzveidība liecina par operatoru, īpaši mobilo sakaru jomā, lielo konkurenci, kas patērētājiem ir izdevīga. Šajā cīņā tomēr nedrīkst pieļaut darbības, kas ir patērētājiem nepieņemami agresīvas un robežojas ar negodīgu komercpraksi. Bieži vien uzņēmumi patērētājus, sevišķi gados vecākus cilvēkus, ar uzstājīgiem zvaniem samulsina, nedod iespēju iegūt pilnīgu informāciju par piedāvājumu, steidzina pieņemt lēmumu par jaunu pakalpojumu vai līguma slēgšanu ar citu kabeļtelevīzijas vai mobilo sakaru operatoru. Esam saskārušies ar gadījumiem, kad gados veci cilvēki piekrīt jaunam līgumam, bet pēc tam spiesti maksāt sodu par iepriekšējā līguma laušanu”.

Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija ir gatava iesaistīties telemārketinga pašregulācijas mehānisma izstrādē, jo šis jautājums vistiešākajā veidā skar Latvijas patērētājus.

Prezentācija par SKDS pētījumu

Pēdējās izmaiņas: Ceturtdiena, 04 augusts 2016 20:31
 
Patērētāju klase - Consumer Classroom PDF Drukāt E-pasts
Autors Baiba Miltoviča   
Trešdiena, 20 aprīlis 2016 12:33

consumer classroom meeting photo

Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija (LPIAA) kā Eiropas Komisijas finansētā projekta «Patērētāju klase» (angliski - Consumer Classroom) partnerorganizācija š.g. 7 un 8. aprīlī piedalījās patērētāju organizāciju pārstāvju tikšanās sapulcē Parīzē, Francijā. Sapulcē piedalījās 4 projekta konsorcija partneri (konsorcija vadība – «Expertise France») un 26 nacionālo dalībvalstu pārstāvji.

Projekts ir nozīmīgs, jo skar jautājumus par patērētāju izglītības un zināšanu integrēšanas iespējām skolu programmās.

Tikšanās laikā patērētāju organizāciju pārstāvji dalījās pieredzē un prezentēja prakstiskos piemērus par ES dalībvalstīs realizētām inovatīvām mācību metodēm, skolēnu un skolotāju kā patērētāju informētība un zināšanas par savām kā patērētāja interesēm un tiesībām, kā arī apsprieda jauniešu digitālās zināšanas un prasmes, to pielietojumu.

Papildu informācija par projektu: www.consumerclassroom.eu

Pēdējās izmaiņas: Pirmdiena, 06 jūnijs 2016 13:32
 
<< Sākums < Iepriekšējā 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Nākamā > Beigas >>

8 lapa no 19
 
Joomla 1.5 Templates by Joomlashack