LPIAA

Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija

LatvianRussian (CIS)
Всегда ли условия договора обязательны для потребителя? PDF Печать E-mail
Автор: Andrejs Vanags   
31.10.2018 10:07
Изображение договора, скреплённого замком

В предыдущей статье мы уже выяснили, что условия гарантии производителя или продавца не могут заменить законные права потребителя в случае если товар или услуга оказались некачественными (несоответствующими условиям договора). Но как быть с другими условиями, которые предлагают предприниматели, например, условия кредитных договоров или условия о предоставлении телекоммуникационных услуг?

Обновлено 01.11.2018 09:12
Подробнее...
 
Patērētāju asociācija piedāvā MVU bezmaksas apmācības patērētāju aizsardzības jautājumos PDF Печать E-mail
Автор: Andrejs Vanags   
31.10.2018 09:50
There are no translations available.

Consumer Law Ready logo

Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija, projekta "Consumer Law Ready" ietvaros piedāvā maziem un vidējiem uzņēmumiem bezmaksas apmācības patērētāju aizsardzības jautājumos.



Tuvāko apmācību grafiks:

Datums Vieta Kontaktinformācija
1. novembris Jelgava Tekla Žabova, tālr. Nr. 29144452
8. novembris Gulbene Natālija Kokare, tālr. Nr. 29118421
9. novembris Rēzekne Marija Dubicka, tālr. Nr. 29414010
14. novembris Cēsis Olita Ansone, tālr. Nr. 29838086

Esat uzņēmēju organizācija, kas vēlētos sadarboties? Sazinieties ar mums (tālruņa Nr. 29295520).

Обновлено 31.10.2018 10:28
 
Palīdzēsim maziem un vidējiem uzņēmumiem ievērot patērētāju tiesības! PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
23.10.2018 14:15
There are no translations available.

Eiropas patērētāju organizācija (BEUC) sadarbībā ar Eiropas Amatnieku, mazo un vidējo uzņēmumu asociāciju (UEAPME), radīja apmācību programmu "Consumer Law Ready", kas ir īpaši pielāgota maziem un vidējiem uzņēmumiem (MVU) no Eiropas.

Programmas radīšanu finansēja Eiropas komisija ar mērķi apmācīt MVU par patērētāju tiesību aizsardzības jautājumiem, informējot viņus par to, kā var nodrošināt savas darbības atbilstību ES un dalībvalstu patērētāju aizsardzības normatīvajiem aktiem. Programmu īsteno, rīkojot apmācības katrā dalībvalstī, kā arī piedāvājot uzņēmējiem unikālus apmācību materiālus.

Biedrība "Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija" nodrošina šī projekta īstenošanu Latvijā. Mēs plānojam rīkot "Consumer Law Ready" apmācības Jelgavā š.g. 1.novembrī. Apmācības ir bezmaksas.

Apmācības aptvers šādas tēmas:

  • Pirms līguma noslēgšanas sniedzamā informācija
  • Atteikuma tiesības
  • Preču un pakalpojumu neatbilstība līguma noteikumiem
  • Negodīgā komercprakse un netaisnīgie līguma noteikumi
  • Patērētāju strīdu ārpustiesas (alternatīvā) izšķiršana

Piedaloties apmācībās Jūs uzzināsiet par svarīgākiem patērētāju aizsardzības likumdošanas aspektiem, kas, savukārt, ļaus Jums uzlabot savu klientu servisu un paaugstināt patērētāju uzticēšanos Jums. Tas arī ļaus Jums efektīvāk tikt galā ar patērētāju sūdzībām un izvairīties no nevajadzīgām tiesvedības.

Latvijas Patērētāju padomes priekšsēdētaja

Jelgavas nodaļas vadītājas Tekla Žabova, tālrunis 29144452

Обновлено 06.11.2018 13:40
 
Должна ли быть гарантия на товар? PDF Печать E-mail
Автор: Andrejs Vanags   
28.09.2018 09:22
Изображение договора скрепленного замком

"При покупке товара в магазине продавец сказал, то гарантии на него нет! Разве так может быть?" - подобные вопросы потребители задают нам регулярно. И соглсно Закону о защите прав потребителей ответ однозначен - да, конечно, гарантии на товар может и не быть. "Стоп!" - скажет кто-то - "А мне в магазине сказали, что по закону должна быть гарантия как минимум на два года!".

В этой статье попытаемся выяснить в чем тут дело.

Обновлено 10.10.2018 07:08
Подробнее...
 
Aicinām būt uzmanīgiem izmantojot salidzini.lv vietni! PDF Печать E-mail
Автор: Baiba Miltoviča   
25.09.2018 10:36
There are no translations available.

Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija (PIAA) aicina būt uzmanīgiem izmantojot salidzini.lv un citus preču interneta veikalu meklētājus.

PIAA iesaka iegādājoties preces nevadīties tikai pēc zemākās preces cenas, bet izvērtēt arī tādus kritērijus kā preces kvalitāte, ilgtspēja, elektrības patēriņš, uztādīšana, lietošana u.c. izmaksām. Preču interneta veikalu meklētāji izvieto informāciju par dažādiem uzņēmumiem, arī tiem, kuri nav izpildījuši uzlikto pienākumu veikt naudas atgriešanu patērētājam par iegādāto līguma noteikumiem neatbilstošo preci, neskatoties uz to, ka Patērētāju strīdu risināšanas komisija ir uzlikusi tam par pienākumu to izdarīt.

Patērētāju tiesību aizsardzības centra mājaslapā www.ptac.gov.lv ir izveidots to komersantu saraksts, kas labprātīgi nav izpildījuši Patērētāju strīdu risināšanas komisijas lēmumus jeb t.s. "melnais saraksts".

PTAC izveidotais "melnais saraksts" ir pieejams šeit: http://www.ptac.gov.lv/lv/content/melnais-saraksts.

Обновлено 23.10.2018 13:35
 
<< Первая < Предыдущая 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следующая > Последняя >>

Страница 7 из 34
 
Joomla 1.5 Templates by Joomlashack