LPIAA

Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija

LatvianRussian (CIS)
Vai pārdevēja noteikumi ir saistoši patērētājam vienmēr? PDF Drukāt E-pasts
Autors Andrejs Vanags   
Trešdiena, 31 oktobris 2018 10:07
Ar atslēgu sasprausta līguma attēls

Iepriekšējā rakstā jau esam noskaidrojuši, ka ražotāja/pārdevāja garantijas noteikumi nevar aizvietot patērētāja likumiskas tiesības, ja prece vai pakalpojums izrādījušies nekvalitatīvi (neatbilst līguma noteikumiem). Bet kā ir ar citiem līguma noteikumiem, kurus komersanti piedāvā patērētājiem, piemēram, kreditēšanas līgumos vai līgumos par telekomunikāciju pakalpojumu sniegšanu?

Pēdējās izmaiņas: Ceturtdiena, 01 novembris 2018 09:12
Lasīt tālāk...
 
Patērētāju asociācija piedāvā MVU bezmaksas apmācības patērētāju aizsardzības jautājumos PDF Drukāt E-pasts
Autors Andrejs Vanags   
Trešdiena, 31 oktobris 2018 09:50
Consumer Law Ready logo

Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija, projekta "Consumer Law Ready" ietvaros piedāvā maziem un vidējiem uzņēmumiem bezmaksas apmācības patērētāju aizsardzības jautājumos.



Tuvāko apmācību grafiks:

Datums Vieta Kontaktinformācija
1. novembris Jelgava Tekla Žabova, tālr. Nr. 29144452
8. novembris Gulbene Natālija Kokare, tālr. Nr. 29118421
9. novembris Rēzekne Marija Dubicka, tālr. Nr. 29414010
14. novembris Cēsis Olita Ansone, tālr. Nr. 29838086

Esat uzņēmēju organizācija, kas vēlētos sadarboties? Sazinieties ar mums (tālruņa Nr. 29295520).

Pēdējās izmaiņas: Trešdiena, 31 oktobris 2018 10:28
 
Palīdzēsim maziem un vidējiem uzņēmumiem ievērot patērētāju tiesības! PDF Drukāt E-pasts
Autors Administrator   
Otrdiena, 23 oktobris 2018 14:15

Eiropas patērētāju organizācija (BEUC) sadarbībā ar Eiropas Amatnieku, mazo un vidējo uzņēmumu asociāciju (UEAPME), radīja apmācību programmu "Consumer Law Ready", kas ir īpaši pielāgota maziem un vidējiem uzņēmumiem (MVU) no Eiropas.

Programmas radīšanu finansēja Eiropas komisija ar mērķi apmācīt MVU par patērētāju tiesību aizsardzības jautājumiem, informējot viņus par to, kā var nodrošināt savas darbības atbilstību ES un dalībvalstu patērētāju aizsardzības normatīvajiem aktiem. Programmu īsteno, rīkojot apmācības katrā dalībvalstī, kā arī piedāvājot uzņēmējiem unikālus apmācību materiālus.

Biedrība "Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija" nodrošina šī projekta īstenošanu Latvijā. Mēs plānojam rīkot "Consumer Law Ready" apmācības Jelgavā š.g. 1.novembrī. Apmācības ir bezmaksas.

Apmācības aptvers šādas tēmas:

  • Pirms līguma noslēgšanas sniedzamā informācija
  • Atteikuma tiesības
  • Preču un pakalpojumu neatbilstība līguma noteikumiem
  • Negodīgā komercprakse un netaisnīgie līguma noteikumi
  • Patērētāju strīdu ārpustiesas (alternatīvā) izšķiršana

Piedaloties apmācībās Jūs uzzināsiet par svarīgākiem patērētāju aizsardzības likumdošanas aspektiem, kas, savukārt, ļaus Jums uzlabot savu klientu servisu un paaugstināt patērētāju uzticēšanos Jums. Tas arī ļaus Jums efektīvāk tikt galā ar patērētāju sūdzībām un izvairīties no nevajadzīgām tiesvedības.

Latvijas Patērētāju padomes priekšsēdētaja

Jelgavas nodaļas vadītājas Tekla Žabova, tālrunis 29144452

Pēdējās izmaiņas: Otrdiena, 06 novembris 2018 13:40
 
Vai garantijai ir jābūt obligāti? PDF Drukāt E-pasts
Autors Andrejs Vanags   
Piektdiena, 28 septembris 2018 09:22
Saistošs līgums attēls

"Es veikalā nopirku preci, bet pārdevējs man teica, ka precei garantijas nav! Vai tas var būt?" - tādu vai līdzīgu jautājumu patērētāji uzdod mums diezgan regulāri. Un saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL) atbilde ir viennozīmīga - jā, protams, garantija precei var arī nebūt. "Stop!" - pateiks kāds no mūsu lasītājiem - "Man gan veikalā teica, ka pēc likuma ir jābūt vismaz divu gadu garantijai!".

Šajā rakstā arī noskaidrosim kādēļ rodas šādi pārpratumi.

Pēdējās izmaiņas: Trešdiena, 10 oktobris 2018 07:08
Lasīt tālāk...
 
Aicinām būt uzmanīgiem izmantojot salidzini.lv vietni! PDF Drukāt E-pasts
Autors Baiba Miltoviča   
Otrdiena, 25 septembris 2018 10:36

Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija (PIAA) aicina būt uzmanīgiem izmantojot salidzini.lv un citus preču interneta veikalu meklētājus.

PIAA iesaka iegādājoties preces nevadīties tikai pēc zemākās preces cenas, bet izvērtēt arī tādus kritērijus kā preces kvalitāte, ilgtspēja, elektrības patēriņš, uztādīšana, lietošana u.c. izmaksām. Preču interneta veikalu meklētāji izvieto informāciju par dažādiem uzņēmumiem, arī tiem, kuri nav izpildījuši uzlikto pienākumu veikt naudas atgriešanu patērētājam par iegādāto līguma noteikumiem neatbilstošo preci, neskatoties uz to, ka Patērētāju strīdu risināšanas komisija ir uzlikusi tam par pienākumu to izdarīt.

Patērētāju tiesību aizsardzības centra mājaslapā www.ptac.gov.lv ir izveidots to komersantu saraksts, kas labprātīgi nav izpildījuši Patērētāju strīdu risināšanas komisijas lēmumus jeb t.s. "melnais saraksts".

PTAC izveidotais "melnais saraksts" ir pieejams šeit: http://www.ptac.gov.lv/lv/content/melnais-saraksts.

Pēdējās izmaiņas: Otrdiena, 23 oktobris 2018 13:35
 
<< Sākums < Iepriekšējā 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Nākamā > Beigas >>

6 lapa no 33
 
Joomla 1.5 Templates by Joomlashack